la marika l'ho presente anca perchè mi gero in classe col vani alle elementari e andevo spesso a casa soa a siogare che gerinu fioletti... ti de persona no te ho presente ma se te vedo sicuramente so chi che ti xe.
Scusi per l'eventuale danno arrecato ma la mia intenzione era eventualmente quella di sentire dagli altri come va il software disponibile nella rete e successivamente acquistare .... in futuro sarò sicuramente + accorto nelle parole
mi fago el consulente informatico, dopo essarme laureà m'ho trasferio qua dopo aver ricevuto n'offerta de lavoro che ho ritenuo interessante. Quindi se ti xe so moroso della marika ti xe pi vecio de mi... vedemo se te posso spiegare chi che su: avevo un'opel tigra grigia assettà, e adesso giro co n'a3 grigia co la mela della apple da drio, su spesso e volentieri in bruschetteria e d'istae dal siviero (come tutti i ciosoti)
Bravo !! almanco uno de chi fioi, col cervelo ... bià che se trovemo alora.. de ti o de la machina no me ricordo adeso ma el prox notbuuk che me tiogo xe mac e ti me darà na man a torlo ...
non so come fare? datemi un help! avete un posto dove posso upparlo? è un file zip da 181mb, non mi sembra il caso di metterlo allegato ad una mail!
ragazzi... io lo ho da qualche mese, non ricordo benissimo a dire il vero se ho avuto problemi o meno, ma mi pare fosse abbastanza lineare come procedura... andate tranquilli.