...ancora sotto l'effetto di "Trainspotting" dell'altra sera vi posto uan canzone della colonna sonora che è anche una delle mie prime 10 canzoni preferite in generale... La meravigliosa "Perfect Day" di Lou Reed Just a perfect day drink Sangria in the park And then later when it gets dark, we go home Just a perfect day feed animals in the zoo Then later a movie, too, and then home Oh, it's such a perfect day I'm glad I spend it with you Oh, such a perfect day You just keep me hanging on You just keep me hanging on Just a perfect day problems all left alone Weekenders on our own it's such fun Just a perfect day you made me forget myself I thought I was someone else, someone good Oh, it's such a perfect day I'm glad I spent it with you Oh, such a perfect day You just keep me hanging on You just keep me hanging on You're going to reap just what you sow You're going to reap just what you sow You're going to reap just what you sow You're going to reap just what you sow ...spero vi piaccia
nonostante io suoni death e black metal e la mia compagna canti in un gruppo di cross/over-nu metal, è il pezzo che + ci piace suonare assieme :) un vero capolavoro. in giro c'è una versione cantata da nick cave (la vecchia pubblicità della cirio) ma non siamo stati capaci di trovarla.
...Mi fa piacere che sia apprezzata, anche dal vostro genere "un po' diverso" ma ti occorre la spartitura o l'mp3? se vuoi te lo mando al più presto
gentilissimo, ma ho il cd "originale", la partitura la conosco a memoria e mi son trovato pure alcuni passaggi da fare con la chitarra che imitano gli abbellimenti che fa il pianoforte :) quelo che non trovo è la versione cantata da nick cave, se hai quella, un mp3 sarebbe graditissimo.