come alcuni sanno, la mia prima auto è stata una Vulva.. (Volvo) ho visto questa e mi sono inamorato di un'altra svedese.... che ne dite? http://www.forum.e46fanatics.com/attachment.php?attachmentid=102130&stc=1 Engine: Volvo B230 with navy crankshaft SPM H-profile connecting rods Venolia pistons 16 Valve Volvo head with standard valves, port grinded with own ideas Self made mechanical valve adjustment Camshafts grinded by SPM Double valve springs Garret GT-40 turbo Eaton M62 compressor with an own system for control of air between the turbo and the compressor Exhaust manifold manufactured in stainless steel Wastegate with 50mm valve Self made intake manifold with separate 46mm throttle and full radius funnels Autronic engine management system and CDI ignition Mercury F1 ignition coils Self made Intercooler and watercooler Power: Max. 578Hp at 6300rpm, over 500Hp from 5200 to 7700rpm Torque: Max. 706Nm at 4900rpm, over 600Nm from 4300 to 6600rpm
questa Vulva .... ehm Volvo è veramente da panico!!! comunque ho avuto una bella Vulva pure io, una 850 s.w. td un vero trattore, con la prima e la seconda cortissime così ai semafori affumicavo tutti (anche perchè dovevo rifare gli iniettori!)