No a edila issè no... Però go de controlà be col sul.... 'l riaa so de chi laur... Det in da machina al fa pura, i riaa sol veder denacc e po' i sa spacaa "SPOC"... Ogne olta disie "Eco l'è 'ndacc ol parabris"... 'nvece no dai.... Se g'lo dicc... La dobre st'inveren da metì sol camì a tocc 'nvece dela legna....
a ca me la egnia so compagn di nus....la me bambina per fortuna l'era n'garage:wink:,ma la picasso de me sorele le masacrada......
l'era ura ch'él capiés E che l'è la me ca che E che comane mé cheeeee Oi sai chi a e chi é cheeee Oi sai chi a e chi é cheeee E che l'è la me ca che E che comane mé cheeeee Oi sai chi a e chi é cheeee SO ME 'L PADRUUUUUU
Osti 'nchò ta ma grassiet de ben DU post in de stess de'.... Brot alieno schifuss, turnem indrè ol Chissolo se no egne so so Marte e va spache ol co' a tocc! .... Cos'è, ta et vendìt ol rataplan a bioscorese????
Pota, a so piu in trasferta, e sicome in uficio go 'n casso de fa, o mei garés anche de fa ma 'nno mia oia, poede fa 'm po o spamù anche me! Nono ol rataplan l'è amò che, anche se l'ho picat cuntra u de chi "panetù de cement" e ades al ga ol paraurti zalt. Però l'è pioe a bioscorese, ades al fo nda adoma a blusuper, ma sire fracat i cojoni de fa gas 2 olte al de!
......Solet campà de poer vecc! 'ncò l'è lonedè.... domà l'è martedè.... mi specia ol venerdè c'an fa 'n po' de casot!
ciau bergamaschiiiiii!! domani mi faccio un giretto da voiiii..peccato sia solo per lavoro adoro i negozietti di Bg..