ol pais che sto de cà lse ciama Kitimat,chel visi Terrace....dopo ovviamente òna setimana a Vancouver la ghe or per forsa....se te enteresa ghe anche di webcams,ia metide sola strada se te nteresa te dighe come fa per vedele... P:S:et vest ol me mesaggio...:wink:
me so innamurat di chi posc le...ogni olta che go de turna a ca me locia ol cor..ghe ne lase u tochel ogni olta...poi la ghere ac la murusa...l'è ona purtughesa...che bela....
Grassie dela rep! Apena pode te la rende, porta 'n po' pasiensa :wink: Ghe crede, i è ferie, ta fet chel che te olet e in piò in di bei posc... Bel, al ma piaserès po a me abità in mes al vert, sensa negòt inturen...
e se..poi i ga u stil de eta trop bel....calma,nigu l'ga fresa...i campa prope be,mia come noter che nsirca de fa de piò de chel che mpol....noter n'campa trop mal....se te pias la natura la l'ghe tot,casa,pesca,fons...tot...let vest ol pais??
Che posto! Spettacolare davvero! Natura e basta.... Bello davvero, complimenti per la scelta! :wink: P.S. 'Ndet a pescà al Kitsumkalum Lake???
Ceeeeeeeeerto c'al so!!! L'è de Belleville (ol nom l'è tot u programma... Se i è tote issè in chel post lè egne a me a fà u gir!!! )
in chi pais le so finit per forsa perchè i prim agn ghe ndae ad agost e le l'è lunec post n'doe i ghè i salmù en chel periodo....comunque grassie per i complimencc... no,ma pesche n'dol Kalum river...,l'onec lac che ghe n'do a pesca l'è ol Lakelse lake perchè u per de me amis i ga le i ca e i motoscafi,quindi i fi semmana festù al lac...dpo i ga anche i barche al mar,e n'va fo a pesca i salmù e gli Halibut,n'parte ol venerde sira e n'turna la duminica....oltre ai pes bira a fiom e ...:wink:
ie mia prope tote isse,calcola che la popolassiù de Vancouver l'è per ol 55 per sent de cines,e dopo ol canada l'è ù di stati piò multietnici...la me esperiensa l'è che ho est tate cinese bele,ma prope bele,credie mia,dopo i mulatte,ne ciare ne scure,spettacolari...e dopo ghe anche i canadese...ghe nè de mia mal...me là go di amise de origini svedesi ,italiane,portoghesi,di tutto un po.....
Aaaaaaahhhhh.... Certo.... Sottocoperta perchè ghif i motoscafi entrobordo.... P.S. Et mia ardàt ol nomer de risposte a chel 3D che??? Che spamù ch'an se....
se se,ho est...e te ghe resù...ma almeno l'è ù topic viff.....a che i motoscafi ie al lac...ma quando va de fo ndol mar n'dovra ona bela barca,mai ta grosa,pense ù quindes,sedes meter...con du mutur Caterpillar da 350 caai l'ù.....
stig e ol canades ie do spammari!!! ahah! te canades...ma tal set che me go na zia an canada?!? a ottawa...
Ada ol Aismen... Almeno noter an sa fa et ogne tat... A proposet de Canades... 'ndo el finit??? Canadeeeeeeeeeeeeessss...