aaaaaaaaaaaaaaaaaavevo una casetta piccolina in canada,con vasche pesciolini tanti fiori li,li,la...la casetta non ce l'ho,i pesciolini tanti però in compenso ho la la macchina...mei de negot....i dis che chi lse cuntenta lgot,no???Ciao Stig...:wink:
arda...la ho dovrat un po de tot,subaru,dodge,ford f150,250 e 350....cherokee,minivan,chevrolet...ma ades col me socio de vias ma cumprat ù ford f150,egiot ma per chel che me ocor a noter l'è l'ideal(poca spesa tanta impresa...),steracc,stradine strece in mess ai bosc...e quando me ocor òna machina in sistema per fa di viaset òn po piò lonc n'dovra ol f350 o ol cherokee dei genitur de òna nostra amisa......:wink:
e dai dopo taci agn la ormai cognose en chel paesi le ù muntù de set.....chest'an ghere de parti a metà lòi e turnà a metà utuer ma ghe rie mia,ghè trop laurà...parte a metà agost e turne ersa metà utuer....mia mal istes dai.....:wink:
Osti! du mis de ferie! L'è mia mal per forsa, ma gha farès la firma! Gha prope de es di posc strabèi, in mes ala natura, poc casot, poca set in mes ai scatole... 'Ndo et de precis che ga arde sol satellite dol gugol eart???