Uèèèèè a che l'è tornat ol Canadès... Me 'ndo be, chi oter al so mia, al sa fa et piò nisù che... Boh... Set mia 'ndacc te gioedè sira a bif la bireta coi oter???
....mmmmmm ma ogne tat ta leset ergot in giro dol forum? Gioedè pasàt i è 'ndacc a fa baldoria, ma me ga sere mia, e a 'sto punto ma sa gna a te... http://www.bmwpassion.com/forum/showthread.php?t=151920 Ma sa che ona quac i è amò fo al parchegio ciòc stenc perchè che i s'è piò edìc...
te se ù tipo sveglio...ghe sere mia gnà me!!!Alura ades parte col camiunsi e n'do a a et chi che l'è cioc e l'carghe sòl casù....
Se se brao va'... Quando te i edet daga du sciafù anche per me... Me al so mia, prima i era semper che ades i sa fa piò et.... No no che bel esempe che i dà ai oter...
Ada ada sito che ol prim l'è turnat ala base... Alura com'ela sta storia ades i facc u raduno e sa fi piò et??? Grassie neh... Ades i sa met a snobà ol 3D, ah che laur... I to soci 'ndo ei, amò stenc in del parchegio???
ahah...no no...a ma mia biit tant..la prosima olta che n'sa troa an va toc a mangia ona pizza!!! ah...ol fabrizio al so mia n'doel....ol cremunes l'è dre a stodià...3 esam in 5 de...