Se bé cognosse, che sto nost parlà bergamasch no s'convè a lodà la zét, gnè da fà pians, perché chi lès o sèt al gà fà pio tost gni vòia d'grignà
Adesso facciamo l'inganno della cadrega per vedere se è davvero un infiltrato... Bigg, set delbù de Berghem te??? Ma ta abitet mia che o sbaglie... 'Ndoela sta Kale Polis, la ma somea ona borgada 'nturen ala Grecia o de chi bande lé...
se se, so de Berghem del bu! Conte mia so di casade me!!! Kalè Polis l è o quarter de Berghem gnurant! Per indà a Valtesse...di chele bande le!:wink:
Ona bela cadreghina rosa... La Fuji magare, bela dolsa... Tira vià la pel però che magare ghe so i anticrittogamici...
Me ga éntre mia col Bigg, a vel giuré e po' dai desdìs fo d'oca! a 'ddi mia ca l'è precis spùdat a u certo artista che di me bande?
Masa... Ada che se te scriet in italià ta someet meno 'nfiltrat... Se ta scriet issè infina chi de Palermo i capès che ta sa infiltret...
Preférese te a mà ol fiat per quando al ma manchéra mia tat a crapà piutost che dovral per certe sbambosade