dal tronde se sentsic l'vol conquistà san marì...noter...comunque troppo bello www.BMWpasiù.bg,potrebbe essere un'idea per un nuovo club??
e se certo... e po chè amo! am met ol bepi come sponsor? e sti atench chè ghé di infiltràch cremunes! me i voere mia chélò dét!
dai,dai per me l'va a fini come con Aldo Giovanni e Giacomo che Aldo,l'maiaa ù pom e l'disia che buna sta càdregà!!!
attenzione allarme!!!!!!!!! intruso bresciano!!!!!!!!!! avviare procedura d'espulsione!!!!!!!!!:wink:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.bmwpassion.com/forum/showthread.php?t=145969 :wink:
benchè sia bresciano purosangue ho per svariati motivi (affettivi-lavorativi) abbracciato la causa di voi paes... ehm... cittadini bergamaschi!
Fa negòt!!! al vocòr mia che al tire fò ol permès, tanto nòter che adès an ciàpa e an fa ona bela pulissia etnica, ma prope bela fina, e po dopo an va a et! so mia me eh, l'è mia che adès i ve che tocc a scrif a doma perchè i ga sa du parole 'n crus de bergamasc...