Sira /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" /> ...L'era ura! /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" />
Se ma te fet tri mis de ferie, ta fa mia mal laurà 'n po'..... /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" />
Sira bestroz d'olter vall Se po mia fà casot se ghe so mia mi eh Tut a post? Mi so apena tornà da una mini vacansa e ades sota studia per gli esam Asus
We ol Asus, dopo mela agn al sa fa' sentì amò.... /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" /> Stodia stodia che l'è ura.... /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" />
Se g'ho de dì..tra fa e desfà a cà se po mea sta fermi..e fin a luì so sta in ball con gli esam e la fin dei corsi..ades sarà ol caso de rimetes in caregiada Però mi a moli mai..ghe so semper :wink: Asus
No, disie issè per dì /emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" /> L'è ira, ma l'è mia ol me caso per furtuna....
censimento nazionale, su appartenenza territoriale iscritti.fai grande la tua regione . votando grazie /emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20" />http://www.bmwpassion.com/forum/showthread.php?t=199669