Mah... Se se uramai l'è stenc... Per me stanocc al sogna ona bela M3 e domà 'mmatina al sa desda fo 'n banda al rataplàn...
[quote = The Stig; 3460539] Mah ... Uramai se se l'è stenc ... Per mmatina me stanocc al Sogna ona bela M3 e doma 'desda sa al di' banda n Rataplan al ... [/ quote] por chissolo....
ma oter du v'hai mai mandat a ciapà i rach? :) per la cronaca la laguna l'è morta. stamatina l'è riat ol carroattressi per portala ala Bonini, e m'è tocat fecham na punto per indà a laurà, che du bale!
Per me l'è culpa to' che te 'ndet 'n giro a fa ol mat e po' ta desfet i cambe.... Ol rataplàn 'nvece che fi l'ha facc??
[quote = Kixolo; 3463332] ma oter du v'hai mai mandat uno Ciapa i Rach? :) per la cronaca la laguna l'è morta. Stamatina l'è RIAT olo carroattressi per Portala ala Bonini, e m'è fecham tocat na punto per inda uno laura, Che du balle! [/ quote] te ghe eret est giost! l'era almeno bu ol vi ier sira?
che mat e mat? a so ndach via a 120 a l'ura per pura de fracala! Ol rotam a scorese l'è a la Bonini anche quel per u problema col gas, an ga quater renault en ditta e du i è in concessionaria per assistensa... dopo i ma domanda perchè per me i frances i è bu doma de fa i mechech e ol formai che spoessa
[quote = The Stig; 3463399 ].... Al sa Regorda mia! Al SE desdàt per Stamatina sò estìt Amo e sentàt sò sol cess ... [/ quote] alura se lere mia bu...ma de sigur l'era tat!!!
nono s'er regorde, e be po' anche! pense che i sela regorderà per un bel po' anche a l'aministrasiù la fatura de sentrentaquater euro per la scena (vabè c'an sia en du...)
[quote = The Stig; 3463428] I gha mai pensàt de cambia marca?? ... A Fiom .... [/ quote] spettacolo....
no, m'a po' mia biit trop, u liter a testa, ma tal set coma l'è, scena a cortina, ristorantino tipico, en du, ta fet prest a spent... i solch d'i oter po' ta dighe mia... al ma sa che semmana che è i ma fa maia pa e scigole
[quote = Kixolo; 3463484] no, m'a po 'mia biit trop, u litro a testa, ma coma set tal l'è, Scena uno Cortina, ristorantino tipico, en du, fet ta Prest uno spesi ... i solch d'i oter po 'ta mia dighe ... AL MA SA Che semmana Che è ma fa i maia pa e scigole [/ quote]