rigordis be... che me so de gandi doma perché ghe scriit sula carta d'identità. ma me so nasit e cresit a BARGIGIA!!! cunfundì mia la mer.a col ciocolat per piaser
infati, per furtuna ca ga so che me che tire su la media comunque visto che si curgius ma trui stasira perchè so restat blocat a Cortina, visto che la RENAULT la ma lagat a pe' (e ah se a quota 2 in 2 de...) go de speta che fin ndoma 'mmatina ch'el ch'al ma dis ol mecanec
al ma sa che fo prima, anche perchè dal rumur de feraia ca l'è egnit fo dal cambe, me sbaglierò, ma chela machina le a berghém la ghe turna sul caroattressi
Ah che laur.... I è affidabili alura i rataplàn a bioscorese! Ma ghe l'et amò ol BMW o l'et maiàt fò??? Ogne tat...
Arda parla mia... ier matina fo per part e l'è saltat ol gas, alura laga la machina al magasiner... e per inda vià al ma dach la Laguna, pecat che la gabes dusentsinquantamela e pasa chilometri, infatti quando al me la dacha al ma fa "viaggia tranquillo che ha ammortizzatori, cinghia, guarnizione testa e valvole alla frutta", me sére le come u papano a controlà che sbaraes mia ol mutur e m'ha lagat a pe ol cambe, ta dighe mia la manega de diunù che ho trat zo
se, ghere da fa u client ché(lo) e po' turnà a Venezia per fa ol segont e fermas a durmì... so amò che ca speche compagn du papano
sabé che ot faga?!? vabè, ades ndo a maia quater canederli e a bif u liter de ros, che magare ma pasa ol nervus... o al masimo al fo pasa cond'una sela de chéle potenti
La Martina ma te paset prope tota l'Italia... ...Certo che con ona Renò i pretent 'n po' trop i to' capi...