Dai allora vuol dire che certe volte servo pure io!! Incrociamo allora le dita per la piena compatibilità!!:wink:
è una centralina plug&play che se non ho capito male viene messa in serie con la ecu originale . Ti allego una breve spiegazione: The GReddy e-manage Ultimate is as close to a stand-alone management system as you can get while maintaining the best features of a "piggy-back" engine management; an economical price, the usage of existing sensors, the ability to easily alter factory settings and not having to tune from scratch. But unlike the original e-manage, the Ultimate is more refined, requiring specific application usage (which we are constantly adding application updates that you can download FREE via greddy.com, Tech WebPages.) The benefit of this is, the included PC-based USB "Ultimate Support Tool" allows for even finer tuning capabilities, improved flexibility in fuel & ignition control and adds impressive data-logging qualities to make tuning quicker and easier. The increased number of input and output ports of the Ultimate, along with new built-in adapters add many new options to the unit. In addition to standard e-manage airflow-based adjustments, the Ultimate version includes new and upgraded features. The Parameter Set-up, tab menu format of the Ultimate has improved direct Map control for adding and subtracting Fuel and Ignition. The ability to switch between 2 preset tuning Maps (i.e. Street or Race program) via externally mounted toggle switches. There are Maps for Individual cylinder adjustment for both Fuel and Ignition. There are also options to convert injection and ignition systems (i.e. group or sequential injection and group or individual fire ignition.) An Airflow Output Map option even allows for airflow meter elimination. And when used with a wideband A/F Meter, the Air Fuel Target Map can self-tune an Injector base tuning Map, to speed up initial tuning. There are also built-in Boost, Rev and Speed Limiter-Cut features. To create super smooth operation, there are various fine tuning Correction Maps to adjust for Throttle Acceleration, Vehicle Speed, Water Temp, Intake Temp, Auto Trans Shift, Anti Engine Stall, and Idle. To further aid in tuning, e-manage Ultimate’s improved integrated Monitoring, Map Tracing and Datalogging features far exceed any other piggyback controller on the market. Even when not connected to the software, 8 channels of datalogging (at 20msec intervals) can be recorded and stored to be reviewed later. With the Support Tool connected, over 30 channels can be covered. Other new features include: Improved RPM recognition, Warning Settings, Password Protection for individual tuning Maps, NVCS (Nissan), VTEC (Honda), O2 Feed-back, Clean Fouled Plugs, and numerous others in future updates. Ideal for optimizing and fine-tuning for performance products like Exhaust, Air Intake, Intercoolers, Boost Controllers, and Turbochargers, the e-manage Ultimate fills the gaps between conventional piggyback and expensive stand-alone engine managements. All installation and tuning should only be made by a trained technician with proper air/fuel monitoring tools. (Some or all functions may not be compatible with some applications.)
nuovi aggiornamenti....i pistoni sono in viaggio ed entro max venerdi saranno consegnati. Sembra che anche la greddy sia compatibile e si stà valutando l'installazione di un'intercooler per migliorare rendimento ed affidabilità. Ad ogni modo sabato 15 la ritiro!!!!
ho come l impressione che quest auto sia un pò ferma ......perchè non ci fai qualche cosa? ...... apparte scherzi deve essere una libidine un auto così...complimenti aspettiamo foto della rullata
prima di dire che è una libidine...vorrei almeno provarla visto che sono in astinenza da 2 mesi e mezzo ormai Comunque,come promesso,la recensione post-ritiro sarà corredata di rullata:wink:
va beh dai,comincio a lanciare qualche dato Con la centralina originale portata al limite,quindi senza greddy ed intercooler,la rullata ha toccato quota 355-360cv....non mi è stata riferito pero' il valore della coppia. Bisogna tener presente anche che è stata montata la pulleggia piu' grande,se si adottasse la piu' piccola bisognerebbe intervenire radicalmente sul motore perchè si sorpasserebbero di parecchio i 400,dato impressionante per un misero centrifugo
a me piacerebbe molto venire a desenzano...dipende dalle minacce che ricevero dalla morosa(visto che come sappiamo non comandano le donne )
Ieri sera, io trudy e ///M3 parlavamo di persona del lavoraccio () che stai per portare a termine....sei uno con due 00 così! :wink:
devo ancora capire se sono incoscienze giovanili oppure ho veramente i coglioni 00......o forse,come dice mio fratello,è perchè non mi son dovuto pagare la macchina da solo,altrimenti ci avrei pensato. L'unica cosa di cui sono certo è la passione per il tuning meccanico:wink: