Ufficiale: Porsche 911 GT3 le affitta per fare i video a quanto pare sí /emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20" />
Bene.....ha fatto un tempo cosi con una macchina a rent e che non conosce e con pista aperta a tutti!!! Sarei curioso di vedere il tempo che stacca al ring uno cosi con la pista chiusa e con una macchina che conosce...Chapeau
Beh non conosce più o meno, conosce a menadito la pista e con le 911 non è l'ultimo arrivato. Considera che con una Speciale, quella si, sua, che davvero non conosceva, appena arrivato ha fatto 7'35 con gomme di serie e girava con ampi margini.... Inviato dal mio SM-N9005 utilizzando Tapatalk
Che non conosce si fa per dire....997 gt2 è la sua....il proverbio il pane va a chi non ha i denti per lui non vale.....questo ragazzo a pane in abbondanza e dentatura splendida!!
Ufficiale: Porsche 911 GT3 Ahahahahahaha un pilota dell'orrore ahahaha Sent from my iPhone using Tapatalk
Visto il ritmo che tiene direi che qualche passeggero che non se lo aspetta può effettivamente rimanerci secco. Quindi maschera azzeccata in pieno.
come sempre. I numeri vendita/produzione della base e le condivisioni meccaniche ecc. giustificano questa cosa.
l'ultimo dei moicani [h=2]Going down from 3.4 to 2.9[/h] A report released by CAR says the forthcoming Porsche 911 facelift will kill almost all naturally aspirated engines. The refreshed 911 range will allegedly be introduced next fall and all versions except for the GT3 will be powered by a turbocharged engine. It is believed Porsche will reduce the displacement of the Carrera's flat-six 3.4 to 2.9 liters and combined with the turbo it will allow the engine to develop approximately 400 bhp (298 kW) and 400 lb-ft (542 Nm). As far as the Carrera S is concerned, it will continue with a 3.8-liter displacement but Porsche's engineers will slap on a turbocharger to bump output to a rumored 530 bhp (395 kW) and 520 lb-ft (704 Nm) of torque. This means the 911 Turbo / Turbo S will probably be taken closer to the 600 bhp (447 kW) area to justify their existence in the range. The only model across the 911 range to continue naturally aspirated will be the GT3 which is said to become lighter than the current model that tips the scales at 1,430 kg (3,152 lbs). Consequently, the more hardcore GT3 RS will probably eschew the turbo as well. For the moment it's not known whether there will also be a more radical GT2 derivative, while the recently introduced 911 GTS will probably go turbo as well. Source: carmagazine.co.uk